вівторок, 7 листопада 2017 р.

ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ПІДЛІТКА

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДО РОЗДІЛУ 2
Мета: узагальнити і систематизувати навчальний матеріал з вивченої теми; виявити та усунути прогалини в знаннях; формувати навички правильної поведінки; розвивати захисні реакції організму.
I рівень
1. Завдання з кількома варіантами відповідей.
Позначте чинники, які негативно впливають на фізичний розвиток:
а) зайва вага;
б) проживання біля лісопаркової зони;
в) дружні стосунки з однолітками;
г) недостатня рухова активність;           е) плавання;
ж) інфекційні хвороби, травми;             з) активний відпочинок.
2. Дайте правильну відповідь («так» чи «ні»):
а) вік учнів завжди відповідає їхньому зросту;
б) у середньому статеве дозрівання у дівчат починається на один–два роки раніше, ніж у хлопців.
3. Запишіть одним словом назву поняття «Зовнішнє покриття організму людини, най­більший орган».
II рівень
 Завдання з кількома варіантами відповідей.
1. Позначте чинники ризику, вплив яких не залежить від самої людини:
а) недостатня рухова активність;   б) вік;
в) надлишкова маса тіла;           г) спадковість;
д) зловживання алкоголем;          е) стать.
2. Встановіть відповідність і заповніть таблицю:
Які фізіологічні та психологічні зміни характерні для:
1) хлопців; 2) дівчат), 3) обох ста­тей:
а) швидкий ріст;
б) грубішає голос;
в) волосся більш масне;
г) плечі стають ширшими;
д) збільшується об’єм стегон;
е) підвищена емоційність;
ж) іноді з’являються прищі;
з) збільшуються молочні залози;
и) волосся починає рости на обличчі;
к) з’являються менструації;
л) трапляються полюції;
м) з’являється волосся під пахвами й навколо статевих органів;
н) виникає інтерес і симпатія до протилежної статі.

1. Фізіологічні та психоло­гічні зміни, характерні для хлопців
2. Фізіологічні та психоло­гічні зміни, характерні для дівчат
3. Фізіологічні та психоло­гічні зміни, характерні для обох статей

3. Позначте те, що негативно впливає на стан шкіри:
а) неправильне харчування;
б) повноцінний сон;
в) порушення травлення:
г) недосипання;
д) куріння, вживання алкоголю;
е) нервове перенапруження;
   ж) надмірна сухість повітря.


III рівень
1. Встановіть відповідність між негативними факторами та деякими їх наслідками:
а) нераціональне харчування
1. Викривлення хребта
б) неправильне сидіння за партою
2. Зниження працездатності
в) конфлікти
3. Поганий настрій
г) порушення режиму дня
4. Зайва вага

2. За вказаними ознаками визначте тип шкіри:
а) шкіра свіжа, гладенька, еластична, до­бре зволожена, без надмірного блиску
 б) шкіра має розширені пори, блищить. Схильна до утворення вугрів
 в) шкіра тонка, матова, з малопомітними порами, часто бліда, чутлива і схильна до   подразнень
  г) поєднання ділянок сухої, жирної  та нормальної шкіри

IV рівень
Опишіть, як впливають на стан і зовнішній вигляд шкіри такі чинники:
1. Харчування
2. Фізичні вправи




Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації

Шукати в цьому блозі