Контрольна
робота. 10 клас
Спадковість і мінливість організмів. Механізми впливу на
спадковість і мінливість людини
І
рівень
1.
Генетика – це ….
2.
Який хромосомний набір людини:
А) 30; Б) 46; В) 60.
3.
Ознака, що знаходиться у пригніченому стані:
А) домінантна; Б) рецесивна.
4.
Спадкова мінливість проявляється у нащадків:
А) так; Б) ні.
5.
Хімічними мутагенами є :
А) віруси; Б)
ﻻ-
випромінювання; В) газ іприт.
6.
Що таке мінливість?
ІІ
рівень
7.
Вказати гомозиготну особину:
А) аавв; Б)
ААВВ; В) ААвв; Г) АаВв.
8.
Визначити типи гамет:
А) Аа; Б) АаВВ;
В) ААВв.
9.
Перелічити типи мутацій.
10.
Мутації, що виникають у статевих клітинах:
А) генеративні; Б) соматичні.
11.
Сформулюйте другий закон Менделя.
12.
Охарактеризуйте горох як зручний об’єкт генетичних досліджень.
ІІІ
рівень
13. Наведено варіаційний ряд маси учнів 10 -11
класів.
Маса
|
55
|
60
|
65
|
70
|
75
|
80
|
85
|
90
|
95
|
100
|
Кількість
учнів
|
2
|
3
|
7
|
15
|
22
|
20
|
17
|
11
|
2
|
1
|
Побудуйте варіаційну криву і визначте середню
арифметичну величину.
ІУ
рівень
14. У малини червоний колір плодів і колюче стебло –
домінантні ознаки, а жовтий колір і гладке стебло – рецесивні. Які будуть
рослини в результаті схрещування
гетерозиготних за обома ознаками рослин з рослинами, що мають жовті
плоди і гладке стебло.
Немає коментарів:
Дописати коментар