неділя, 22 березня 2020 р.


Індивідуальний план роботи
під час карантину в Олешнянському НВК
вчителя біології, хімії, основ здоров’я, природознавства,
класного керівника 9 класу
Кужель Людмили Миколаївни на період 23.03.2020 – 27.03.2020 року
№з/п
Дата
Клас. Зміст роботи
Завдання для учнів
Примітка
1
23.03
11 клас. Біологія. Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони грунтів.
Скласти ментальну карту

2
23.
03
9 клас. Біологія. Неклітинні форми життя: віруси.

Опрацювати § 46, відеоуроки за посиланнями:
1.http://www.10minclass.com/video/754
2.http://www.10minclass.com/video/758
3. Переглянути презентацію
 « Життєвий цикл вірусів» в групі
« Знання. Навчання. Розум»


Творче завдання. Дізнайтеся, що таке «коронавірус COVID-19»? Які симптоми зараження коронавірусом COVID-19? Наскільки небезпечним COVID-19 є для дітей? Чи можуть домашні тварини бути носями коронавірусу COVID-19? Як розповсюджується COVID-19 у світі?
Підготуйте дієві поради щодо убезпечення однокласників і рідних від зараження коронавірусом. Результат роботи подайте у вигляді постера (відео
3
23.03
9 клас. Хімія. Розв’язування розрахункових задач та вправ з теми « Оксигеновмісні органічні сполуки»
1. Навчальні завдання взяти за посиланням https://blog-vchi.blogspot.com/.
2. Характеризувати склад, властивості етанолу, гліцерилу, етанової кислоти, жирів, вуглеводів.

4
23.03
10 клас. Біологія. Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб.
1. Опрацювати матеріал підручника.
2. Переглянути презентацію
 в групі  « Знання. Навчання. Розум»

Створення буклету , постеру, презентації, скрайбу ( один на вибір). Орієнтовні теми: 1. Генетичний моніторинг в людських спільнотах; 2. Скринінг програми для новонароджених.
5
23.03
9 клас. Основи здоров’я.
Цінність родини. Чинники міцної
родини. Готовність до сімейного життя. Поняття «гендер» і «стать»


Опрацювати § 21, 22, взяти інтерв’ю у дорослих членів родини (приклад запитань – с. 154). Результат занотувати у зошит у довільній формі.

Творче завдання. Підготувати бюлетень, буклет (програма Ms Publicher) на тему «Родина»

6
23.03
1. Розробка та розсилка завдань для учнів  9, 10, 11 класів з біології та хімії
2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
3. Складання тестів   для учнів 10 класу з біології 


7
24.03
Онлайн консультації з учнями 11 класу,  підготовка до ЗНО

1.Перегляд відео за посиланням https://blog-vchi.blogspot.com/.;
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-Osvitoria+BIO+1/about
2. Виконання онлайн- тестів

8
24.03
7 клас. Хімія.
Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина


Опрацювати § 32, провести домашній експеримент С.152. вправа 819 С 153. Переглянути презентацію « Цікаві факти про воду» в групі  « Знання. Навчання. Розум»


Творче завдання. Запропонувати і провести вдома дослід, який демонструє колообіг води в природі.

9
24.03
5  клас. Природознавство.
Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами

Опрацювати п. 36Виконати інтерактивні завдання:
1. Які гриби отруйні? https://learningapps.org/1653113
2. Отруйні рослини України https://learningapps.org/1856447


10
24.03
8 клас. Хімія.
Фізичні та хімічні властивості середніх солей


Опрацювати § 32, Скласти схему ( С. 179); виконати вправу 254.
Відеодосліди «Хімічні властивості солей» за посиланнями:
1.https://www.youtube.com/watch?v=JYLtXWDZ2sU
2.https://www.youtube.com/watch?v=OV0PK-vMcGg
3.https://www.youtube.com/watch?v=426sTAdT-Uo
4.https://www.youtube.com/watch?v=AO67MnZaAvQ
5.https://www.youtube.com/watch?v=FKCS1DvORug
6.https://www.youtube.com/watch?v=eIAkWaQi0AE


1. Підготувати презентацію «Солі – пігменти в майстерні художника».

11
24.03
11 клас. Хімія. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних і органічних сполук
Опрацювати матеріал підручника, переглянути схеми генетичного зв’язку в групі « Знання. Навчання. Розум». Записати рівняння реакції.
Скласти власнй приклад генетичного зв’язку між основними класами неорганічних і органічних сполук
12
25.03
8 клас. Основи здоров’я. Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів. Практичне завдання. Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов’язаних з транспортними засобами.
Опрацювати матеріал підручника з відповідної теми.  Виконати завдання параграфа. Виробити вміння відмовлятися від небезпечних пропозицій пов’язаних з транспортом.

13
25.03
   1.   Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі



14
25.03
10 клас. Хімія. Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля
Опрацювати П. 26.
Розроблення і представлення навчальних проектів з вибраних тем
15
25.03
6 клас. Основи здоров’я. Безпека в побуті. Практичне завдання.  Відпрацювання навичок безпечної поведінки  при небезпеці враження електричним струмом.
Прочитати П. 26. Переглянути матеріал з теми в групі « Знання. Навчання . Розум» . Виконати завдання підручника та додаткові завдання презентації.
Скласти пам’ятку, алгоритм, крос-тест ( за вибором) з вивченої теми.
15
25.03
5 клас. Основи здоров’я.
Способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі

Опрацювати параграф. Відпрацювати навички захисту органів дихання. Вправа 4 С. 134. Записати  підсумки

1. Переглянути мультфільм «Абетка безпеки» https://www.youtube.com/watch?v=CqLfgl8gVn8
2. Скласти алгоритм гасіння Новорічної ялинки з електричною гірляндою (зошит)

16
25.03
10 клас Біологія. Контрольна робота.
 Матеріал за посиланням http://blog-vchi.blogspot.com/  сторінка « Дистанційне навчання»

Контрольну роботу виконати на окремих аркушах
17
26.03
Розробка та розсилка завдань для учнів 7 – 11 класів з хімії
1. http://blog-vchi.blogspot.com/  сторінка
« Дистанційне навчання»( 10 – 11 класи).
2. Група у Фейсбуці « Знання. Навчання. Розум» ( 7- 9 класи)


18
26.03.
Розробка та розсилка завдань для учнів 9 – 11 класів з біології
1. http://blog-vchi.blogspot.com/  сторінка
« Дистанційне навчання»( 10 – 11 класи).
2. Група у Фейсбуці « Знання. Навчання. Розум»
(9 клас)


19

26.03
11. клас. Біологія. Антропічний вплив на біорізноманіття. Збереження біорізноманіття
1.Опрацювати матеріал підручника з відповідної теми. 
2. Переглянути матеріал з теми в групі « Знання. Навчання . Розум» . Виконати завдання підручника та додаткові завдання презентації.

20
26.03
8 клас. Хімія.Розрахункові задачі
Розв’язати задачі:
1. № 242 С. 168;
2. № 257 С. 181
3. № 258  С. 181
Для отримання додаткових балів розв’язати задачі з *
( С. 258)
21
26.03
9 клас. Хімія. Поняття про амінокислоти
Виконати завдання для самоконтролю

22
26.03
9 клас. Біологія
Огляд основних еукаріотичних таксонів


1. Опрацювати § 47, відеоуроки за посиланнями: http://www.10minclass.com/video/763
2. http://www.10minclass.com/video/762
3. http://www.10minclass.com/video/764

Скласти порівняльну таблицю царств Рослини, Гриби, Тварини (зошит) . Дати відповіді на тести с. 201
Завдання на дослідження. З’ясувати проблеми біологічного різноманіття на місцевому рівні. У яких умовах перебувають рослини і тварини вашої місцевості? Чи відомі вам види, які зникли? Яким видам загрожує небезпека? Проведення яких заходів необхідно у вашої області (районі) для більш збалансованого ведення господарства та ефективного підтримання біологічного різноманіття? Результат дослідження оформити у вигляді проекту

23
27.03
Розробка дидактичних матеріалів з біології для учнів  9 класу 



24
27.03
11 клас. Хімія Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач
Матеріал за посиланням http://blog-vchi.blogspot.com/  сторінка « Дистанційне навчання»


25
27.03
5 клас Природознавство.
Вивчення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин

Виконати завдання вікторини:
1. Їстівні та отруйні гриби https://learningapps.org/2200173
2. Лікарські рослини України https://learningapps.org/1851861
3. Рекорди тварин

Творче завдання. Підготувати промову щодо необхідності збереження рослин, грибів і тварин

26
27.03
Онлайн консультації з учнями 9,11 класу,  підготовка до ЗНО, ДПА

1.Перегляд відео за посиланням https://blog-vchi.blogspot.com/.;
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-Osvitoria+BIO+1/about
2. Виконання онлайн- тестів

27
27.03
7 клас. Основи здоров’я. Соціальні цінники здоров’я
Скласти список телефонів медичних закладів, психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів довіри



Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації

Шукати в цьому блозі