Індивідуальний план роботи
під час карантину в Олешнянському НВК
вчителя біології, хімії, основ здоров’я,
природознавства,
класного керівника 9 класу
Кужель Людмили Миколаївни на період 23.03.2020 – 27.03.2020
року
№з/п
|
Дата
|
Клас. Зміст роботи
|
Завдання для учнів
|
Примітка
|
1
|
23.03
|
11 клас. Біологія. Основні
джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони
грунтів.
|
Скласти ментальну карту
|
|
2
|
23.
03
|
9 клас. Біологія.
Неклітинні форми життя: віруси.
|
Опрацювати
§ 46, відеоуроки за посиланнями:
1.http://www.10minclass.com/video/754
2.http://www.10minclass.com/video/758
3. Переглянути презентацію
« Життєвий цикл вірусів» в групі
« Знання. Навчання. Розум»
|
Творче
завдання. Дізнайтеся, що таке
«коронавірус COVID-19»? Які симптоми зараження коронавірусом COVID-19?
Наскільки небезпечним COVID-19 є для дітей? Чи можуть домашні тварини бути
носями коронавірусу COVID-19? Як розповсюджується COVID-19 у світі?
Підготуйте дієві поради щодо убезпечення
однокласників і рідних від зараження коронавірусом. Результат роботи подайте
у вигляді постера (відео
|
3
|
23.03
|
9 клас. Хімія.
Розв’язування розрахункових задач та вправ з теми « Оксигеновмісні органічні
сполуки»
|
2. Характеризувати
склад, властивості етанолу, гліцерилу, етанової кислоти, жирів, вуглеводів.
|
|
4
|
23.03
|
10 клас. Біологія.
Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб.
|
1. Опрацювати матеріал
підручника.
2. Переглянути презентацію
в групі
« Знання. Навчання. Розум»
|
Створення буклету ,
постеру, презентації, скрайбу ( один на вибір). Орієнтовні теми: 1.
Генетичний моніторинг в людських спільнотах; 2. Скринінг програми для
новонароджених.
|
5
|
23.03
|
9 клас. Основи здоров’я.
Цінність родини. Чинники
міцної
родини. Готовність до
сімейного життя. Поняття «гендер» і «стать»
|
Опрацювати
§ 21, 22, взяти інтерв’ю у дорослих членів родини (приклад запитань –
с. 154). Результат занотувати у зошит у довільній формі.
|
Творче
завдання. Підготувати бюлетень, буклет
(програма Ms Publicher) на тему «Родина»
|
6
|
23.03
|
1.
Розробка та розсилка завдань для учнів
9, 10, 11 класів з біології та хімії
2.
Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
3. Складання тестів для учнів 10
класу з біології
|
||
7
|
24.03
|
Онлайн
консультації з учнями 11 класу,
підготовка до ЗНО
|
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-Osvitoria+BIO+1/about
2. Виконання онлайн- тестів
|
|
8
|
24.03
|
7 клас. Хімія.
Розчин і його компоненти:
розчинник, розчинена речовина
|
Опрацювати
§ 32, провести домашній експеримент
С.152. вправа 819 С 153. Переглянути презентацію « Цікаві факти про воду» в
групі « Знання. Навчання. Розум»
|
Творче
завдання. Запропонувати і провести
вдома дослід, який демонструє колообіг води в природі.
|
9
|
24.03
|
5 клас. Природознавство.
Ознайомлення з
найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами
|
Опрацювати п. 36Виконати
інтерактивні завдання:
1. Які гриби отруйні?
https://learningapps.org/1653113
2. Отруйні рослини України
https://learningapps.org/1856447
|
|
10
|
24.03
|
8 клас. Хімія.
Фізичні та хімічні
властивості середніх солей
|
Опрацювати
§ 32, Скласти схему ( С. 179); виконати
вправу 254.
Відеодосліди
«Хімічні властивості солей» за
посиланнями:
1.https://www.youtube.com/watch?v=JYLtXWDZ2sU
2.https://www.youtube.com/watch?v=OV0PK-vMcGg
3.https://www.youtube.com/watch?v=426sTAdT-Uo
4.https://www.youtube.com/watch?v=AO67MnZaAvQ
5.https://www.youtube.com/watch?v=FKCS1DvORug
6.https://www.youtube.com/watch?v=eIAkWaQi0AE
|
1. Підготувати презентацію «Солі – пігменти в майстерні художника».
|
11
|
24.03
|
11 клас. Хімія.
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних і органічних сполук
|
Опрацювати матеріал
підручника, переглянути схеми генетичного зв’язку в групі « Знання. Навчання.
Розум». Записати рівняння реакції.
|
Скласти власнй приклад
генетичного зв’язку між основними класами неорганічних і органічних сполук
|
12
|
25.03
|
8 клас. Основи здоров’я.
Мотоцикл і безпека. Правила для мотоциклістів. Практичне завдання.
Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов’язаних з
транспортними засобами.
|
Опрацювати матеріал
підручника з відповідної теми.
Виконати завдання параграфа. Виробити вміння відмовлятися від
небезпечних пропозицій пов’язаних з транспортом.
|
|
13
|
25.03
|
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
||
14
|
25.03
|
10 клас. Хімія. Вплив
полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля
|
Опрацювати П. 26.
|
Розроблення і
представлення навчальних проектів з вибраних тем
|
15
|
25.03
|
6 клас. Основи здоров’я.
Безпека в побуті. Практичне завдання.
Відпрацювання навичок безпечної поведінки при небезпеці враження електричним струмом.
|
Прочитати П. 26.
Переглянути матеріал з теми в групі « Знання. Навчання . Розум» . Виконати
завдання підручника та додаткові завдання презентації.
|
Скласти пам’ятку,
алгоритм, крос-тест ( за вибором) з вивченої теми.
|
15
|
25.03
|
5 клас. Основи здоров’я.
Способи гасіння невеликих
пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час
пожежі
|
Опрацювати параграф.
Відпрацювати навички захисту органів дихання. Вправа 4 С. 134. Записати підсумки
|
1. Переглянути мультфільм «Абетка безпеки»
https://www.youtube.com/watch?v=CqLfgl8gVn8
2. Скласти алгоритм гасіння Новорічної ялинки з електричною
гірляндою (зошит)
|
16
|
25.03
|
10 клас Біологія. Контрольна
робота.
|
|
Контрольну роботу
виконати на окремих аркушах
|
17
|
26.03
|
Розробка та розсилка завдань для учнів 7 – 11
класів з хімії
|
« Дистанційне навчання»( 10 – 11 класи).
2. Група у Фейсбуці « Знання. Навчання. Розум» (
7- 9 класи)
|
|
18
|
26.03.
|
Розробка та розсилка завдань для учнів 9 – 11
класів з біології
|
« Дистанційне навчання»( 10 – 11 класи).
2. Група у Фейсбуці « Знання. Навчання. Розум»
(9 клас)
|
|
19
|
26.03
|
11. клас. Біологія. Антропічний вплив на
біорізноманіття. Збереження біорізноманіття
|
1.Опрацювати матеріал
підручника з відповідної теми.
2. Переглянути матеріал
з теми в групі « Знання. Навчання . Розум» . Виконати завдання підручника та
додаткові завдання презентації.
|
|
20
|
26.03
|
8 клас. Хімія.Розрахункові задачі
|
Розв’язати задачі:
1. № 242 С. 168;
2. № 257 С. 181
3. № 258 С.
181
|
Для отримання додаткових
балів розв’язати задачі з *
( С. 258)
|
21
|
26.03
|
9 клас. Хімія. Поняття про амінокислоти
|
Виконати завдання для самоконтролю
|
|
22
|
26.03
|
9 клас. Біологія
Огляд основних еукаріотичних
таксонів
|
1. Опрацювати § 47, відеоуроки за посиланнями:
http://www.10minclass.com/video/763
2.
http://www.10minclass.com/video/762
3.
http://www.10minclass.com/video/764
Скласти порівняльну таблицю царств Рослини, Гриби,
Тварини (зошит) . Дати відповіді на тести с. 201
|
Завдання
на дослідження. З’ясувати проблеми
біологічного різноманіття на місцевому рівні. У яких умовах перебувають
рослини і тварини вашої місцевості? Чи відомі вам види, які зникли? Яким
видам загрожує небезпека? Проведення яких заходів необхідно у вашої області
(районі) для більш збалансованого ведення господарства та ефективного
підтримання біологічного різноманіття? Результат дослідження оформити у
вигляді проекту
|
23
|
27.03
|
Розробка
дидактичних матеріалів з біології для учнів 9 класу
|
||
24
|
27.03
|
11 клас. Хімія Виконання тренувальних вправ та
розв’язок розрахункових задач
|
|
|
25
|
27.03
|
5 клас Природознавство.
Вивчення назв найбільш
поширених в Україні рослин, грибів, тварин
|
Виконати завдання вікторини:
1. Їстівні та отруйні гриби
https://learningapps.org/2200173
2. Лікарські рослини України
https://learningapps.org/1851861
3. Рекорди тварин
|
Творче
завдання. Підготувати промову щодо
необхідності збереження рослин, грибів і тварин
|
26
|
27.03
|
Онлайн
консультації з учнями 9,11 класу,
підготовка до ЗНО, ДПА
|
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-Osvitoria+BIO+1/about
2. Виконання онлайн- тестів
|
|
27
|
27.03
|
7
клас. Основи здоров’я. Соціальні цінники здоров’я
|
Скласти список телефонів
медичних закладів, психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів
довіри
|
Немає коментарів:
Дописати коментар